Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Телекомуникации

Ст. Георгиев: В България има огромен потенциал за ръст в платената телевизия

У нас около 400-600 хил. абонати на платена телевизия използват пиратски услуги, заяви главният изпълнителен директор на Булсатком

гледано: 4711   Още видео
Рейтинг 1 Рейтинг 2 Рейтинг 3 Рейтинг 4 Рейтинг 5
1 гласа
В България има огромен потенциал за ръст в платената телевизия. Делът й е над 83%, докато отчетите на регулатора показват под 70%. Това заяви в ефира на Bloomberg TV Bulgaria Станислав Георгиев, главен изпълнителен директор на Булсатком.

"В страната ни около 400-600 хиляди абонати на платена телевизия използват пиратски услуги. Това означава, че услугата не се докладва пред доставчиците на телевизия. Сивият сектор трябва да бъде унищожен, тъй като трябва да работим на равни конкурентни правила“, смята той.

От думите на Станислав Георгиев стана ясно, че по време на пандемията гледането на телевизионна съдържание в Булсатком се е увеличило средно от 4 часа и половина с около един час.

"Очакванията към телекомуникационната индустрия се повишиха мащабно, но това не доведе до ръст на бизнеса", каза още изпълнителният директор на компанията.

Той коментира и темата за финансовото преструктуриране на Булсатком. От 2019 г. насам българският оператор има нов мениджмънт.

"До финансовото преструктуриране на Булсатком се стигна, след като бяха взети кредити, които се оказаха предизвикателство да бъдат обслужвани. Сред най-тежките последици от финансовото преструктуриране на Булсатком, е това, че в фирмата е била замразена", каза Георгиев.

Георгиев посочи, че след изчистване на финансовите задължения е последвала „много вътрешна работа“ по преструктуриране на дейността. За новия мениджмънт проблемите са изчистени и компанията се развива по нов модел, с философия, услуги и продуктово портфолио, ориентирани към телевизионно съдържание.

Станислав Георгиев информира, че клиентската база на компанията е около 650 хил. абонати за платена телевизия.

Той подчерта, че Булсатком не е телеком. „Ние сме телевизионен доставчик и се стремим да върнем компанията към нейната същност, към нейното ДНК“, заяви Георгиев.

Той отбеляза, че B-box е заявка за бъдещето на компанията.

"B-box работи с всичките неща, които искате да инсталирате на него, но ние от Булсатком направихме необходимите промени, така че да представим нашата визия за това как трябва да изглежда една телевизионна услуга", коментира новостите в компанията главният й изпълнителен директор.

Георгиев обясни, че неговият избор е да се инвестира в мета данни – описание на филма, кои са актьорите, кога излиза на екран. „Фокусирахме се върху това да подреждаме информацията“, допълни той.


Какви са стратегическите инициативи на Булсатком? Как се стимулират служителите да привличат повече клиенти? Как интернет промени телевизията и потребителските услуги? Ще влезе ли нов стратегически инвеститор в Булсатком?

Вижте целия разговор във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria.

Всички гости на предаването "Светът е бизнес" може да видите тук.

По статията работиха: Екип на Bloomberg TV Bulgaria , редактор Петя Стоянова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари ()


Още от Телекомуникации
Ericsson: 5G абонаментите в света ще надминат 580 млн. до края на 2021 г.